Oorzaak en gevolg

OordoppenMisschien had je het al gelezen: MOJO Concerts, de Heineken Music Hall, Ahoy Rotterdam, Amsterdam ArenA, Gelredome en Loc 7000 gaan bij hun evenementen voortaan oordoppen verkopen. Daarmee willen ze gehoorbeschadiging van bezoekers voorkomen, zeggen ze in een persbericht, maar aannemelijker is, dat ze zo schadeclaims willen voorkomen van bezoekers die tijdens een concert een gehoorsbeschadiging hebben opgelopen.

Hoe dan ook: het is verstandig om behalve uit je doppen te kijken, voortaan ook uit je doppen te luisteren.

Dit bericht is geplaatst in Concert, Entertainmentbranche, Gezondheid, Marketing. Bookmark de permalink.

3 reacties op Oorzaak en gevolg

  1. Carmen schreef:

    En is DIT de reden waar we voor ‘tjoent’ moesten blijven op 11 mei..?

    Bontmutsjes…

    šŸ˜›

  2. Werner schreef:

    Ah, teasen werkt dus šŸ˜‰
    AnyW: het zijn twee van de beste redenen die ik ken…

  3. Carmen schreef:

    Tegenwoordig zijn concertkaartjes waanzinnig duur; Daar kunnen best wel een paar gratis oordopjes van af…kosten: 3 CENT per set incl. het doosje waar ze in zitten!

    Vandaag kregen we ze gratis bij Awakenings (Techno-feest). Dit nadat idd veel bezoekers last hadden van hun oren bij het vorige festival. Tevens stond er een kraam met info/preventie over gehoorbeschadeging en verkoop van herbruikbare (Zeg ik dit goed? Tis al laat šŸ˜‰ dopjes.

Geef een reactie